tisdag 2 september 2008

Då var det min tur

Skepp ohoj!

Då var det min tur att sälja mig själv till er. Jag heter Christian, är 25 år, sitter på min underbara kontorsstol alla timmar under arbetsdagarna och säljer glass - ingen höjdarkombination, eller? Det har satt sina spår kan jag lova, haha :)

Som Magnus skriver finns det bra och dåliga träningsperioder, jag befinner mitt i min sämsta någonsin! Sitter med en förkylning hemma med FYRA(!!) dagar kvar till Stockholm Halvmarathon. Göteborgare som jag är så har jag sagt att jag ska ta mig runt oavsett vad, om jag så ska stupa på kuppen, bryta ett ben eller två :) Jag måste nog tillägga att jag har som längst sprungit 6km..

Imorgon drar vi på jobbet igång med "onsdagsträningen" som den så omsorgsfullt kallas, det är lite fotboll, allmän träning av kroppen och avslutar med innebandy. Hoppas jag kan medverka för den har jag sett fram emot under hela sommaruppehållet.

Dags att krypa ner under täcket i soffan igen och kurera mig med lite varmt te (vem dricker kallt te, förresten?).

Vi hörs!

1 kommentar:

Jenny sa...

öhhhh..iste är kallt ju.kommer hem och kryper ner under täcket med dig sen och så kan vi tycka synd om oss själva.